tirsdag 8. september 2009

Sukkerspinn, popkorn, dyremishandling,- anyone?

Nå er det på tide vi gjør noe for å få en slutt på denne horrible formen for underholdning. Dette stiller like høyt som pelsdyroppdrett på listen over grusomheter. Dette er dyr som er født til å vandre slettene i afrika, eller som er nattaktive - skye vesen. Forferdelig at foreldre tar barna sine med for å "kose" seg med dyremishandling! Jeg kommer aldri til å ta med mine framtidige barn på sirkus, da får det heller bli tivoli eller sirkus uten dyr! Klovner er da morsomme nok? Vi trenger ikke se tynne damer balansere på hester, eller svære menn kontrollere en elefant opp på en ball. Våkn opp verden! 

-Se videoen i fullskjerm, da den ble litt liten. Har du vondt av å se på, ja da kan du tenke deg hvordan det føles.-

13 kommentarer:

  1. Støttes...! alt utenom den biten om at klovner er morsome..:S Klovner er onde, ikke morsome.. Det vet du vel..:P

    SvarSlett
  2. æ vil ikke se videoen, æ e så imot det dem gjør så æ vil ikke se den, da blir æ bare sint :P å nu e æ jo flittig student som sitt på cafe og les (ikke for øyeblikket...), og da kan æ ikke være sint ;)

    SvarSlett
  3. jeg støtter alle som er imot dyrhold. og der er en film du burde se, den heter; De blå Ulvene,(den er norskprodusert).
    hilsen
    Thorbjørn Nilsen, Harstad

    SvarSlett
  4. Er så enig! Sirkusene kan endre seg ved å ta bort dyrene derfra med en eneste gang. Klovner er morsomme da :)
    I helga feirer kristiane bursdag og da skal vi ha sånn utklednings party. jeg og maja skal være klovner :P

    hilsen 2ne

    SvarSlett
  5. Neeeeeeeeeiiiiiii!!!!!!! Klovner er ikke morsomme.. Hvor kommer denne grusome ilusjonen fra? Klovner er onde.. og triste.. Ikke morsomme..

    SvarSlett
  6. Klovner kan være triste, men som regel er de morsomme synes jeg da ;)

    SvarSlett
  7. lillcyan sitter visstnok inne med litt mer info enn oss andre :P Hvordan vet du at det er det de vil at vi skal tro?

    SvarSlett
  8. Lillcyan er paranoid, men såklart det betyr ikke at hun ikke blir forfulgt.. eller noe ;P

    SvarSlett
  9. Klovner er onde vesen som spiser barn.. De er en del av et større komplott med mimere, porselen dukker og rosa elefanter, De vil selfølgelig at alle skal TRO at de morsomme eller søte fordi at de vil foreldre skal fortsette å ta med barna sine til dem.. Order inn ikke sant:p Nam nam lunsj buffe... Jeg er ikke paranoid jeg har bare avslørt komplotte dems, nå gjenstår det bare å få overbevist verden om at det er sant. Men verden vil bedras. Jeg lyktes til og med å fange den onde klovnen i gjerningsøyeblikket og lagde en dokumentar. Men som tidligere nevn så vil verden bedras. De kalte dokumentaren min en spillefilm og ga den navnet IT... Jeg begyner å bli fortvilt...

    SvarSlett
  10. Sirkus er dyreplageri! Har aldri vært på sirkus, hvertfall ikke som jeg husker. Er jo en demonstrasjon her i Oslo i slutten av Oktober som er imot pels. Det er bra!

    SvarSlett
  11. Sirkus er kult nok, Cirque de Solei for eksempel,er noe jeg virkelig kunne tenkt meg å se. De har en fantastisk forestilling med de beste akrobatene i verden, og helt uten dyr. Så det går ann å lage et show uten å ha med de stakkars dyrene. Alle burde stille opp å demonstrere mot pels! Kommer det til Bergen er jeg først i køen!

    SvarSlett